Moda na Ślub B2B

Moda na Ślub B2B Wedding Fair Poland - hurtowe targi ślubne już za nami. 13-14 listopada Warszawa stała się centrum mody ślubnej i okazjonalnej, gdzie spotkali się producenci, importerzy i projektanci mody ślubnej i wieczorowej oraz tkanin i akcesoriów ślubnych z całej Europy.

CEL ZOSTAŁ OSIĄGNIĘTY!

Stworzyliśmy komfortowe warunki do nawiązania nowych kontaktów handlowych, poszerzania grona odbiorców produktów i usług z branży ślubnej oraz kontraktowania kolekcji do salonów ślubnych. Dziś możemy powiedzieć, że cel został osiągnięty.

Fot. Pracownia Słowo Honoru

Fot. Pracownia Słowo Honoru.

Zaprosiliśmy do uczestnictwa w tym prestiżowym wydarzeniu handlowców z całej Europy. Warto zaznaczyć, że nasze targi były trzecimi z kolei hurtowymi targami, które odbyły się w tym roku w Polsce. Z dumą przyznajemy, że nasza oferta spotkała się z największym zainteresowaniem wśród wystawców. Na targach w Centrum Konferencyjno-Wystawienniczym GROMADA gościliśmy wystawców z takich krajów, jak Izrael, Turcja, Francja, Stany Zjednoczone, Włochy, Hiszpania, Ukraina, którzy prezentowali swoje najnowsze kolekcje na sezon 2011. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z sukniami takich marek, jak: Pronuptia Paris, Marco Sposa, Pierre Cardin, Radiosa, BWhite, Celesta, Rocky Moles, Royal Splendor, My Lady, Mon Cheri, Sophia Tolli, 2 Be Bride, Fokus, Kreacja Żannet, Relevance, Dreamon, Vera Bride, Jola Moda, Antra, Marietta, Diva, White Rose, Dominika, Angel, Halina Nycz, Lady White, Natali Moda, Maxima, Anna Skrzyszowska, Natalia Wedding Style. Na stoiskach firm Marco Sposa i Fokus odbywały się indywidualne pokazy najnowszych kolekcji, które cieszyły się dużym zainteresowaniem przedstawicieli salonów ślubnych. Ponadto swoją ofertę prezentowali również producenci obuwia (Witt, Menbur, Graf Shoes), dodatków ślubnych (Kristin, Dora, Pracownia Rękawiczek „Łapa”, Wianpoll, Mercator, Polis, Welony), hurtownie i bezpośredni importerzy tkanin (Scarlett, Domiko, Familtex, Midar, Dantel Shop, Ikatex, Falkon) oraz producenci biżuterii (Ika, Galeria Biżuterii).

Moda na Ślub B2B Wedding Fair Poland to targi hurtowe o charakterze zamkniętym, przeznaczone wyłącznie dla przedstawicieli branży ślubnej, którzy akredytowali się przez Internet, bądź bezpośrednio w dniu targów na stoisku organizatora. Wykorzystaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie w branży ślubnej oraz znajomość specyfiki rynku ślubnego i zebraliśmy obszerną bazę salonów ślubnych nie tylko w Polsce, ale również w krajach ościennych. Akcja promocyjna Moda na Ślub B2B Wedding Fair Poland odniosła sukces. Odwiedziły nas najważniejsze salony z Polski oraz salony Litwy, Łotwy, Węgier, Ukrainy i Niemiec. Wystawcy już zapowiadają swoją obecność na przyszłorocznych targach. Ponadto nawiązaliśmy kontakty z organizatorami największych branżowych targów z Łotwy i Rosji, które w przyszłości zaowocują ścisłą współpracą w zakresie promocji naszych targów w tych krajach.

Fot. Pracownia Słowo Honoru

Fot. Pracownia Słowo Honoru.

Targi Moda na Ślub B2B Wedding Fair Poland odniosły ogromny sukces. Są dowodem na to, że polski rynek mody ślubnej cały czas się rozwija, a jego konkurencyjna oferta jest atrakcyjna dla odbiorców zagranicznych. Polska branża ślubna potrzebuje w pełni profesjonalnych hurtowych targów, podczas których producenci mogą zaprezentować swoje kolekcje i dokonać kontraktacji. Mamy nadzieję, że organizowane przez nas targi Moda na Ślub B2B Wedding Fair Poland spełniły oczekiwania i nie zawiodły zaufania, którym obdarzyli nas liczni wystawcy i odwiedzający.

Następne targi Moda na Ślub B2B Wedding Fair Poland już w przyszłym roku. Jesteśmy pewni, że zwielokrotnią sukces tegorocznej edycji. Nowe informację pojawią się już niedługo na stronie www.targislubne.waw.pl.

PODZIĘKOWANIE DLA PATRONÓW

Dziękujemy naszym patronom za wsparcie medialne oraz zaangażowanie w kampanię reklamową naszego przedsięwzięcia. Targi spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony branży ślubnej i jest to również Państwa zasługa. Współpraca z Państwem była prawdziwą przyjemnością i mamy nadzieję, że przed nami jeszcze wiele wspólnych przedsięwzięć.

Zapraszamy do śledzenia najnowszych informacji dotyczących kolejnej edycji hurtowych targów Moda na Ślub B2B Wedding Fair Poland 2011 dostępnych na www.targislubne.waw.pl

Zobacz powiązane strony:

VIII Radomskie Targi Ślubne

VIII Radomskie Targi Ślubne Już po raz ósmy Biuro Turystyczne O.S.T. „Gromada” organizuje targi ślubne . W roku bieżącym odbędą się one 5-6 lutego w godz.

Już 3 marca w salonach mody ślubnej Lisa Ferrera we Wrocławiu , Łodzi , Gdyni , Szczecinie , Krakowie , Opolu , Katowicach , Częstochowie oraz w warszawskim salonie Susan Blanche odbędzie się Dzień otwarty.

Odpowiedz na pytanie: Dlaczego to Ty masz otrzymać od Nas Niezbędny Notatnik Panny Młodej? Konkurs trwa do końca sierpnia 2012 roku. Wyniki wraz z odpowiedziami zostaną opublikowane na łamach naszego portalu do 06 września 2012r.

Konkurs na FACEBOOKu Rozpoczęty Dla Annais i jej teamu projektantów niezwykle istotne jest ubierać Panny Młode, lecz nie tylko w suknie, ale również w emocje.

Zorganizuj ślub i wesele w jeden dzień! UWAGA! UWAGA! Największe ogólnopolskie targi ślubne. Organizujemy je już po raz IX, tym razem 8-9 grudnia 2012 w Warszawie na Torwarze .

więcej ›
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.