« powrót do spisu artykułów   

Dyskretna zmysłowość i smukła sylwetka czyli elegancja w nowym wydaniu w najnowszej kolekcji marki Intermoda



Jesienno-zimowa kolekcja Intermody to elegancja w nowym wydaniu. Wszystkie ubrania wykonane są z najwyższej jakości materiałów, a męska sylwetka nabiera smukłego kształtu i dyskretnej zmysłowości.

Każdy mężczyzna z pewnością odnajdzie swój styl, mając do wyboru trzy główne linie: Classic do pracy, Prestige na spotkania biznesowe i specjalne okazje oraz weekendową kolekcję Wind.

moda ślubna

Ubrania klasyczne i biznesowe, które prezentuje kolekcja Intermoda Classic, to oferta dla mężczyzn, ceniących sobie szykowny styl, wysoką jakość materiałów i doskonałe wykonanie. Kolekcja Classic to głównie tkaniny oparte na mieszankach, których podstawą są wełny (powyżej 50%) i inne włókna, takie jak poliester, wiskoza czy lycra. Również wnętrza garniturów są niezwykle dopracowane i eleganckie. Linia ta jest najbardziej uniwersalna i przypadnie do gustu większości panów. Idealna do biura i na spotkania biznesowe, z pewnością doda wysmakowanej elegancji i subtelnej nonszalancji.




moda ślubna

Na szczególne wyjścia i uroczystości propozycją Intermody jest kolekcja Prestige. Wyszukane wzornictwo smokingów, surdutów, garniturów z wydłużoną marynarką oraz szlachetnych dodatków - dobranych specjalnie żakardowych kamizelek, koszul, krawatów i muszników - decyduje o jej wyjątkowości. W najnowszej kolekcji wprowadzono nowy model smokingu (PUERO) z wyszczuploną linią marynarki i wyłogiem skierowanym do góry. W tym sezonie Intermoda proponuje również nowoczesne wzory, w których materiały o odcieniu matowym łączą się z fakturami półbłyszczącymi. Jesienno-zimowa kolekcja składa się z garniturów wykonanych z najwyższej jakości wełny, super'100'S, super'110'S, super'120'S, a także z wełny z dodatkiem jedwabiu.



moda ślubna

Propozycje weekendowe "Intermoda Wind" charakteryzują się lekkością, kreatywnością i przekorą. To zarówno stroje weekendowo-sportowe, jak i wystylizowane propozycje dla panów podążających za aktualnymi trendami w modzie. W sezonie jesienno-zimowym kolekcja Wind stanowi najbogatszą część całej oferty. W większości są to komplety marynarek i spodni, głównie poddane obróbkom prania - enzymy, zmiękczanie, lekkie ścieranie, pranie piłkami. Cała kolekcja poddana praniu ma nową, bawełnianą podszewkę z nadrukiem "Wind casual concept by Intermoda" oraz wykończenie z ozdobnej taśmy.

W tym sezonie marka Intermoda proponuje monochromatyczne sylwetki, dlatego cała kolekcja utrzymana jest w ciemnych kolorach. Dominują odcienie szarości: od jasnej, przez szarość londyńskiej mgły, do głębokiej czerni węgla drzewnego. Jeśli występuje brąz to również podbity czernią. Dodatkowo w kolekcji wykorzystano zarówno tkaniny matowe, jak i półmatowe oraz błyszczące.

Nowością w tym sezonie są koszule marki Intermoda. Formalne wzory to koszule smokingowe z łamanym kołnierzem oraz eleganckie propozycje utrzymane w spokojnej kolorystyce i subtelnych deseniach, a także nowoczesne koszule z kontrastowymi do całości mankietami i kołnierzykiem. Modele mniej formalne charakteryzują ciekawe wzory i nadruki, takie jak kwiaty, czy paski o dużym nasyceniu kolorów - np. amarantowe czy granatowe.

Na tegoroczną jesień i zimę marka proponuje także dzianiny ze 100% wełny, z wełny z dodatkiem kaszmiru, a także z wełny pranej. Wśród ciekawych wzorów wyróżnić można zapinane swetry typu cardigan, czy inspirowane golfem z rozpinaną, kontrastowo wykończoną stójką. Najmodniejsze w tym sezonie dodatki - szale, wykonane są bardzo szlachetnych przędz z dodatkiem kaszmiru oraz kolorystycznie dopasowane do reszty oferty.

Intermoda - informacje o firmie:

Intermoda to polska marka ciesząca się uznaniem na rynku odzieżowym. Spółka Intermoda Fashion, z siedzibą we Wrocławiu, zarządza siecią własnych salonów firmowych działających pod szyldem Intermoda. Obecnie funkcjonuje 31 salonów Intermody, zlokalizowanych głównie w centrach i galeriach handlowych większych miast Polski. Niedawno otwarto nowe salony: w Złotych Tarasach (Warszawa), Fashion House (Piaseczno), Fashion House (Gdańsk), Pasażu Grunwaldzkim i Arkadach Wrocławskich (Wrocław), Forum Gliwickim (Gliwice). W najbliższym czasie planowane są kolejne otarcia, m.in. w Faktory Outlet (Luboń), Fokus Park (Rybnik), Galerii Askana (Gorzów Wielkopolski), Magnolia Park (Wrocław), Galerii Bałtyckiej (Gdańsk), Porcie Handlowym Auchan Rumia (Rumia - Gdynia), Centrum Handlowym Plejada (Sosnowiec) oraz Galerii Białej (Białystok). Odzież marki Intermoda dostępna jest również w blisko 100 punktach wielomarkowych (tzw. sklepach multibrandowych) na terenie całej Polski. Więcej informacji na stronie www.intermoda.com.pl.

Informacji o marce udziela:

Joanna Oleniak
Agencja face2face public relations
Apartamenty Stary Żoliborz
ul. Hanki Czaki 2/39 , 01-588 Warszawa
tel:(022) 625 03 70, 833 15 73
e-mail: Joanna.oleniak@face2face.com.pl

Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Trwa ładowanie obrazu...