Eleganckie, szykowne nakrycie głowy



W jego małych dziełach sztuki pokazują się przedstawiciele rodziny królewskiej, politycy, celebryci. Najbardziej wymagające fashionistki, pragnąc wyjątkowych nakryć głowy, poszukują jego projektów w eleganckich butikach na całym świecie. Czarujące formy i luksusowe materiały są znakiem rozpoznawczym. Od dzisiaj, dzięki Hat Company, także Polki będą mogły sięgnąć po niebanalne kapelusze, fascynatory i toczki Nigela Raymenta.

To one wzbudzają zainteresowanie i przykuwają wzrok, niejednokrotnie stając się głównym bohaterem całej stylizacji. Od zawsze są symbolem elegancji, wyrafinowania i wyczucia stylu. Od kilku sezonów zaś stanowią pożądany element stroju. Ostatnio znane polskie celebrytki postawiły na ten wyrazisty dodatek, pojawiając się na wieczornych galach i przyjęciach. Elegantki i trendsetterki sięgnęły po mniejsze, bardziej oryginalne wersje. Zawładnęły nie tylko wybiegami, ale także codzienną modą uliczną pojawiając się w filcowym wcieleniu. W roli doskonałego zwieńczenia starannie zaplanowanego looku coraz częściej wybierany jest przez przyszłe panny młode, jako nowoczesna alternatywa dla klasycznego welonu. O czym mowa? Oczywiście o kapeluszach, toczkach i fascynatorach, które zwracają uwagę nietuzinkową formą i kolorystyką. Gdzie jednak znaleźć projekty, które będą zachwycały także jakością wykonania?

Widząc rosnące w Polsce zainteresowanie wizytowymi kapeluszami, właściciel sklepu internetowego Hat Company postanowił wprowadzić na krajowy rynek nową, niedostępną wcześniej markę Nigel Rayment – brytyjskiego kreatora z ponad 30 letnim doświadczeniem w tworzeniu nakryć głowy. Jego efektowne projekty w różnorodnych stylach, materiałach i kolorach uzupełnione przez ręcznie barwione kwiaty, pióra oraz kamienie cenione są na całym świecie. Kapelusze Nigel Rayment można dostać między innymi w ekskluzywnym londyńskim domu mody Harrod’s.

- Hat Company powstało w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polek stylowymi nakryciami głowy. Kapelusz, toczek czy fascynator dodaje elegancji i pięknie wykańcza każdą stylizację, jednakże na rodzimym rynku jest niewiele tego typu gotowych akcesoriów. Chcemy zaproponować Polkom wyjątkowe projekty zarówno polskich jak i zagranicznych projektantów oraz sprawić by Hat Company stał się domyślnym adresem dla osób poszukujących oryginalnych nakryć głowy – podkreśla Magdalena Marcinkowska, założycielka Hat Company.



Najnowszą kolekcję Nigel Rayment na rok 2013 do 7 lutego br. można zakupić w przedsprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego www.hatcompany.pl. Co istotne każdy element przedstawionej kolekcji 21 modeli może być na życzenie Klientki dopasowany kolorystycznie do stroju. W drugiej połowie lutego marka będzie dostępna także w najlepszych w kraju butikach z modą ślubną oraz wizytową.

Właściciel sklepu www.hatcompany.pl nie zamierza jednak poprzestać na jednej marce i już wkrótce fanki niebanalnych nakryć głowy znajdą na stronie kolejne propozycje od światowych i polskich projektantów.


Więcej informacji:

hatcompany.pl
fan page: http://www.facebook.com/pages/Hat-Company/372741326155092

Zobacz powiązane strony:

Podziekowania od Organza
Podziekowania od Organza

Sezon ślubny 2015 powoli zbliża się ku końcowi. Jest to doskonały moment na zrobienie kilku podsumowań. Zaczniemy od przeglądu najczęściej wybieranych przez naszych klientów słodkich upominków dla gości.

więcej ›
Wiosenny romantyzm
Wiosenny romantyzm

Prostota wciąż króluje w trendach ślubnych i inspiruje do tworzenia niezapomnianych aranżacji, w które to można bardzo łatwo wpleść nutkę romantyzmu i stworzyć piękną atmosferę.

więcej ›
Ślubna moda męska
Ślubna moda męska

Tradycyjny czarny garnitur, stanowiący jedynie tło dla wymyślnej kreacji Panny Młodej, odchodzi do lamusa. Pan Młody powinien być równie szykowny jak jego przyszła małżonka.

więcej ›
Suknie Ślubne Cymbeline Emelie Costa kolekcja 2010
Suknie Ślubne Cymbeline Emelie Costa kolekcja 2010

Więcej zdjęć i informacji znajdziecie Państwo na stronie www.cymbeline-gdynia.com « powrót do spisu galerii sukni ślubnych

więcej ›
Coś niebieskiego...
Coś niebieskiego...

Tradycja głosząca, że Panna Młoda powinna w dniu ślubu mieć coś starego, coś nowego, coś pożyczonego i coś niebieskiego pochodzi z epoki wiktoriańskiej przesyconej ślubnymi przesądami.

więcej ›
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Trwa ładowanie obrazu...