Oferta na prowadzenie fanpage na Facebooku


Zapraszamy Państwa do rozszerzenia współpracy z naszą firmą, która nie tylko prężnie prowadzi portal Ślub-Wesele.pl, ale także zajmuję się tworzeniem, wdrażaniem stron internetowych oraz oczywiście szeroko rozumianą reklamą w mediach społecznościowych.



Przedstawiamy 10 powodów, dla których warto mieć firmowy
profil – fanpage na Facebooku:

  • 1. Z każdym dniem coraz więcej możliwych do zidentyfikowania klientów korzysta z Facebooka – można ich kategoryzować ze względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkania, dane demograficzne, zainteresowania, przez co łatwiej dostosowuje się oferty marketingowe pod kątem ich potrzeb.
  • 2. Według aktualnych sondaży 83% największych amerykańskich firm ma profil na Facebooku, z kolei 70% klientów szuka w mediach społecznościowych informacji na temat interesujących ich produktów i usług.
  • 3. Wielu klientów chętniej szuka wiadomości na temat firmy za pośrednictwem Facebooka, niż na oficjalnej stronie internetowej.
  • 4. Konwencjonalne metody marketingowe ukierunkowane są tylko na jedną ze stron, czyli na komunikat płynący od firmy do klientów, z kolei za pośrednictwem fanpage'a można odpowiadać na pytania klientów i reagować na ich komentarze.
  • 5. Coraz więcej użytkowników Internetu chętnie zadaje pytania związane z daną usługą lub produktem poprzez Facebooka, niż z pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Dzieje się tak dlatego, że komunikacja w mediach społecznościowych jest bardziej nieformalna, do wszystkich użytkowników zwraca się na „Ty”.
  • 6. Niektórych wiadomości mogących zainteresować potencjalnego klienta nie sposób umieścić na tradycyjnej stronie www, a warto pochwalić się nimi na fanpage’u, np. w formie galerii, wydarzenia, konkursu. Należy informować odbiorców o wprowadzeniu na rynek nowych usług, o każdej obniżce cen i promocji.
  • 7. Facebook działa na podobnych zasadach, co marketing szeptany – gdy ktoś z naszych prywatnych znajomych polubi dany fanpage – taki komunikat natychmiast wyświetli się wielu użytkownikom na tzw. „tablicy”. Taki mechanizm działa jak rozbudowany system rekomendacji.
  • 8. Reklama internetowa ewoluuje w kierunku profilowania pod kątem zainteresowań klienta, z kolei facebookowe mechanizmy dostarczają klientom takich reklam, które współgrają z ich zainteresowaniami i potrzebami deklarowanymi na prywatnym profilu.
  • 9. Odbiorcy fanpage’a chętnie korzystają z takich funkcji jak możliwość oceniania, opiniowania i recenzowania usług danej firmy, co również stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla administratora strony, jak i właściciela firmy.
  • 10. Facebook dostarcza darmowych narzędzi statystycznych, które mogą pomóc w zapoznaniu się z preferencjami odbiorców odwiedzających dany fanpage.

Podsumowując:

Prezentując swoją markę na Facebooku:


  • Zyskujesz nowych, zaangażowanych klientów
  • Wyróżniasz się na tle konkurencji
  • Tworzysz społeczność skoncentrowaną wokół Twojej firmy
  • Zwiększasz widoczność produktów i usług w Internecie
  • Poznajesz potrzeby, zainteresowania i opinie swoich odbiorców
  • Otrzymujesz cenne narzędzie marketingowe pomocne w rozwoju marki


Wypromujemy Twoją markę na Facebooku, udostępnimy atrakcyjne i angażujące treści, które zainteresują fanów, stworzymy niepowtarzalną identyfikację wizualną profilu, zadbamy o dwustronną komunikację pomiędzy firmą a odbiorcami i zbudujemy pozytywny wizerunek marki.


Zachęcamy Państwa do założenia profilu na Facebooku, a jeżeli już Państwo posiadają to powierzenie naszemu zespołowi jego prowadzenie.


W celu uzyskania szczegółowej oferty zachęcamy do kontaktu. Jeżeli nasuwają się Państwu dodatkowe pytania jesteśmy do dyspozycji pod adresem email: biuro@avantea.pl

Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Trwa ładowanie obrazu...